Re: staruszek zaniemogl

Autor: Skrzekacz <skrzekaczSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 07:53:42 MET

Witam

Trudno mi powiedzieć co obstawiać. Wg mnie na tej konfiguracji powinno
chodzić bez problemu. Może jakieś dzikie kodeki wstawiłeś. Też tak kiedyś
miałem. Polecam artykuł na cdrinfo

http://www.cdrinfo.pl/software/artykuly/artykul_w.php?ID=20030308201450

Ja po zainstalowaniu fddshow i skonfigurowaniu wg tamtejszej instrukcji nie
mam żadnych problemów z filmami (odtwarza wszystko i w bardzo dobrej
jakości). Jedyna różnica to kodek AC3, bo ten z cdrinfo u mnie nie działał.
Musiałem zainstalować jakiś inny. Mogę Ci go na priv podesłać jak chcesz,
bo mało zajmuje.

A jeszcze jedno... ja mam Durona 750, 256 Ramu i GeForce2 MX 200, więc
podobne parametry i wszystko śmiga na tym co doradzili na cdrinfo.

Pozdrawiam i powodzenia.