Grafika w serwerze - grzeje się.

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 22:08:49 MET

Witam!
Po 3 dniach działani niby-serwerka szybko go otworzyłem i:
-grafika - Riva TNT od Creativa chłodzona małym radiatorem
    jest gorąca - i tu pytanie

Jak się ma podłącznie monitora do grafiki do grzania się jej ?
Czy jak np nie będzie wogóle podłączony do niej monitor to będzie
się mniej grzała (monitor wyłączony oczywiści) ??

-zasilacz nawet nie jest ciepły - chłodzony CoolerMasterem
    80mm z podwójnymi łożyskami kólkowymi i diodą termiczną
    tu widać kulturę pracy 230 W Sirteca na sprzęcie który pewnie
    nawet z 80 W ni ciągnie cooler na minimalnych obrotach cosik koło
1400rmp
-procek PII 350MHz z małym radiatorem i 40mm coolerem letni
    ale już czeka na mnie taki sam procek ale z wielkim radiatorem, który
    nie potrzebuje aktywnego chłodzenia
-dysk Seagate Baracuda 60 GB ciepły ale narazie w najcieplejszym miejscu
    przykleiłem pastą silikonową radiator z Celeronka, a w zamyśle
    mam zamiar przykleić radiator (13x9x5 cm) na całą powierzchnię dysku