Re: Optimus NServer VE155G1 vs Dell PowerEgde SC 1600

Autor: pawelWN <pawelwnTOWYCIAC_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 20:35:22 MET

> Tańszy teraz, droższy potem. Coś za coś ?

Nie zrozumiałeś. Powiedziałem OPTIMUS później będzie tańszy.

> Optimus znany jest z olewania rzeczy serwisowych.
> No ale jeśli możesz czekać z popsutym sererem przez np.
> tydzień lub dłużej to bierz Optimusa,

Był znany ze złej strony kilka lat temu, teraz to juz zupełnie inaczej.
Szybkośc pracy serwisu zależy od podpisanej umowy, i to jest najważniejsze.
Uwierz mi znam wiele firm, ktore miały sprzęt znanych zachodnich firm i sie
zawiodły.

> jak nie to wiadomo Dell.

Przesadzasz, To mit. wszystko zależy od podejścia.

--
też pozdrawiam
pawelWN