Re: Komp z dyskiem SCSI - Wawa

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 20:22:53 MET

On Thu, 4 Nov 2004 12:40:14 +0100, Lamer <lamer@localhost.localdomain>
wrote:

> W zwiazku z tym, ze scsi jest bardziej wydajnym i niezawodnym
> rozwiazaniem.

Jeœli rozumiem, chcesz mieć dobry i wydajny serwer.
A serwer niestety to nie tylko dysk SCSI. To jeszcze odpowiednia płyta
serwerowa, odpowiedni kontroler SCSI, odpowiedni zasilacz i
dostosowana do tego obudowa, że o wsparciu producenta dla okreœlonego
sprzętu i systemów operacyjnych (badanych i certyfikowanych na
okolicznoœć bezproblemowej współpracy) nie wspomnę.
Udaj się do ludzi, którzy zajmujš się doborem sprzętu, przedstaw im
swoje wymagania i oczekiwania, a oni zaproponujš Ci adekwatne do tego
konfiguracje.

Jeœli chcesz mieć komputerek udostępniajšcy po prostu jakieœ usługi,
to równie dobrze może być zestaw z MediaMarktu. Jeœli jednak chcesz
mieć sprzęt o odpowiedniej niezawodnoœci i wydajnoœci, to raczej
odradzam to rozwišzanie.

--
Pozdrawiam
  Bartek