LCD 17'': Samsung 710T vs LG 1730P

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 20:04:44 MET

Który lepszy ???:-)

http://www.samsung.com/pl/products/monitor/tft/matisse/710t.asp
czy
http://pl.lge.com/prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryId=050102&categoryId=050102&parentId=0501&modelCodeDisplay=LCD+L1730P&model=NOTHING#

Ma ktoś może jeden z nich w domciu?
Najpierw skłaniałem się ku Samsungowi, ale:

Po pierwsze: pół roku temu kupiłem CRT- tej firmy, który zajął
1 miejsce w teście Chipa, a obraz miał tragiczny;
gorszy niż moja- ponad 7-letnia 15'' GoldStar- czyli LG:-)
więc mam lekki uraz do Samsunga.
No chyba, że trafiłem na czarną owcę...

Po drugie: od niedawna LG daje podobno gwarancję wymiany monitora przez
miesiąc od daty zakupu, jeśli tylko znjadziesz 1 martwy SUBpiksel!

... ale z drugiej strony kąt lepszy na Samsungu- no nie wiem

Jak myślicie???