GeForce 6800 Gigabyte 128MB 256 bit...czy warto kupić....????

Autor: Karol Borsuk <tau_at_poland.com>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 18:49:17 MET

Witam,
Zamierzam zmienić kartę graficzną na lepszą.
Obecnie mam ATI Radeon GigaCube 9600PRO.
Zauważyłem ciekawą kartę, GeForce 6800 Gigabyte 128MB 256 bit z chłodzeniem
pasywnym (bez wentylatora).
W tej obecnej wiatrak muszę co jakiś czas oliwić bo wyje że ciężko
usiedzieć.
Więc ta by mi pasowała, ale to juz nie jest ATI.
Mam w związku z tym takie pytania:
Czy GeForce i ten model to także dobre karty (bo mnie każdy polecał ATI) jak
z wyświetlaniem filmów na telewizorze.
Doradzali mi wszyscy ATI bo niby ma najlepszą jakość obrazu na TV jak jest w
tym modelu GeForce.
W Ogóle jak z kompatybilnością z systemem WindowsXP z grami jak się
sprawuje.
Może ktoś ja ma to najlepiej będzie wiedział.
Proszę o wszelkie porady. Z góry dziękuję.
      Karol Borsuk