Re: Nagrywarka: brak dostępu

Autor: jacek <jacek277.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 17:54:55 MET

szpon <szpon@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

> A kto Ci tak powiedział? Bo u mnie się nie pojawia :-)

witam ponownie - po twoim ostatnim poscie jeszcze raz sprawdziłem na drugim
sprawnym komputerze. Przed chwilą. Oto rezultat:
po włożeniu czystej nowej płytki cd pojawia sie po chwili okno na ekranie:
stacja dysków CD (F), w pasku adresu tego okna jest ikonka cd i adres F:\
pod spodem okno puste.
Po zamknieciu tego okna spróbowałem go otworzyć "ręcznie" cd prawy mysz -
i otwarło sie takie samo okno.
ja XP SP2.
Pzdr