Problem: Autotekst w wrodzie a konwersja do pdf

Autor: LOLO <lolek_at_konin.lm.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 16:28:50 MET

Mam mały problem,
chodzi o to ze kiedy w dokumencie worda mam nagłówek w którym jest wstawiona
pozycja autotekstu np Strona X z Y
to po konwersji na PDF wychodzi mi na kazdej stronie numeracja wg schematu X
z X np mam trzy strony to w pdfie zamiast byc tak:
1 z 3, potem 2 z 3 a potem 3 z 3
to u mnie jest tak:
1 z 1 a na drugiej stronie jest juz 2 z 2 a na trzeciej 3 z 3
tak jak by każda strona miała być tą ostatnią

Sprawdzałem zarówno na Adobe Acrobat jak i na innych które np symulują
drukarkę a wychodzi pdf i wszędzie jest to samo
pomóżcie

Dawid