Re: Jaki komp?

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 15:52:31 MET

Dnia Thu, 4 Nov 2004 00:20:23 +0000 (UTC), Kamil Gorlo napisał(a):

> No wlasnie, co mam mysleć o tej nowosci na rynku :>? Bo dawno się już
> sprzętem nie interesowałem... Ponadto dlaczego lepiej zainwestować w Semprona
> aniżeli Celerona (w sensie - porównania wydajności, stabilności, ceny)?

Zintegrowany Asrock mATX na KM400 to prosta i skuteczna platforma dla
typowo biurowego kompa.
Co do zasadnosci Semprona...
Zakladajac ze oba procesory sa ak samo wydajne Sempron jest troche tanszy.
Tak naprawde jednak w zastosowaniach typowo biurowych oba rozwiazania sa ok
i jesli te kilka dziesiat zlotych nie stanowi dla Ciebie wiekszej roznicy
to kup to co wolisz.

GLide

PS. Wybralbym AMD :-)

--