Re: laptop

Autor: d+ <dplus.usun.to_at_tlen.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 15:01:53 MET

Jacek palnął:
> Witam Szanownych Grupowiczow!
> Mam pewien problem i dlatego zwracam sie na ta grupe. Otoz stoje przed
> wyborem pomiedzy kupnem komputera
> Acer Aspire 1362 LMi a Fujitsu-Siemens Amilo Pro V2000D. Chodzi mi przede
> wszystkim o wydajnosc.
> Poki co przekonany jestem bardziej ku Fujitsu-Siemens Amilo... Chcialbym
> jednak przedstawic ponizej konfiguracje i prosic o pomoc w dokonaniu
> wyboru AMILO Pro V2000D (w skrocie)
> Procesor procesora: Intel Celeron M 1,5 GHz; 512 KB case; Pojemność dysku:
> 40 GB;
> RAM: 512 MB
> [...]

Wygląda lepiej tutaj Acer (w końcu ma nagrywarkę dvd, chociaż w stacjonarnym
kompie mam dvd-rw, a w laptopie wystarczy cd-rw. Procek o wiele szybszy -
tlyko właściwie po co...:) - jeśli nie róznią się znacznie ceną to jednak
acer, a gdy mocno tańszy amilo, to wybrałbym jendak amilo (chyba że chcesz
na laptopie grać... lub używać jako podstawowego pc-ta)

--
d+
house dj