Komp z dyskiem SCSI - Wawa

Autor: Wojtek K. <wojtek.keniewski_at_wp.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 09:45:47 MET

Witam

Chciałem kupić ostatnio komputer z dyskiem SCSI na serwer do
rodzinnej firmy. Wybrałem się do MediaMartku a tu niespodzianka,
brak komputerów z dyskiem SCSI. Nie chce też wydawać fortuny
i kupować tzw. markowe maszyny. Zależy mi poprostu na sprzęcie
z dyskiem SCSI od firmy, która to robi a nie od kogoś kto dopiero
na mnie będzie się uczył....

I z tąd pytanie do grupy, gdzie w Warszawie kupie gotowy komputer
z dyskiem SCSI?

--
Pozdrawiam
Wojtek