Re: P133 MMX? i filmy DivX, VviD

Autor: Linuksowiec <nie.podam_at_bo.nie.chce.spamu>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 13:54:15 MET

Nie wiem, może i fakt że coś jest w ustawieniach nie tak, bo na starym
kompie obraz szedł mi płynnie na tej karcie, tylko że nie wiem czemu mi się
obraz z dźwiękiem rozjeżdzał (dźwięk wyprzedzał obraz), natomiast na nowym
kompie, nie dość że się rozjeżdzał to obraz nie chciał się płynnie
wyświetlać. Czyli na starym kompie było trochę lepiej. Nie zmienia to jednak
faktu że ani na jednym ani na drugim kompie nie udało mi się odpalić dobrze
filmów na tej karcie.
Stery miałem standardowe z Win98 a DX na nowym kompie był w wersji 9.0b. Na
starym kompie też stery standard, a DX nie pamiętam bo to dość dawno było,
pewnie coś koło 7 lub 8, ale 7 było napewno. Nic nie przestawiałem i filmy
dupiato chodziły, a wystarczyło włożyć RIVE i wszystko śmigało bez problemu
:)
Ale skoro uważacie na S3 Virge da się oglądać filmy to pewnie się da, nie
będę tego podważał, bo nie bawiłem się tym długo i niekombinowałem przy tym
za bardzo. Nie wiedziałem, że niektóre karty bez dodatkowych zabiegów tak
się zachowują. Po prostu nie chciało chodzić, więc zmieniłem na kartę na
nawoszą, na której chodziły mi filmy bez problemowo, bez żadnego
kombinowania z ustawieniami, sterownikami, itp..

A skoro twierdzicie że się da, to jak będę miał kiedyś trochę czasu to
spróbuję tą kartę podpiąć jeszcze raz do nowego kompa i popróbuję, a nóż się
uda i filmy będą chodzić tak jak należy :)