Re: K7VM4 (AllInOne)- pytanie o zintegrowaną VGA

Autor: Maciek D. <maciek_d_at_icpNOSPAMnet.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 13:00:43 MET

Użytkownik "Bernard" <Bernard@earth.net> napisał w wiadomości
news:cmd4cb$1eqi$1@mamut1.aster.pl...

> Może ATI Radeon 9200?

    Rozważam, ale jeśli już, to wersję SE, albo radka 7000, którego
zaproponował nom - zawsze trochę taniej, a potrzebne przecież tylko wyjście
tv. Jeśli chodzi o nVidię, to dobrze znam sterowniki i nie będę miał
problemów z konfiguracją tv-out. ATI to chwilowo dla mnie czarna magia ;) Od
czasu rage 128 nie miałem styczności z kartami tej firmy.

> A po co? Akurat ta konfiguracja pobiera b. mało prądu.

    Mam jeden zbędny, wala mi się na szafie i zbiera kurz. Wymienię
wentylatory i dla spokoju zamontuję. ;)

> Bez znaczenia - samo powinno się odłączyć. Niestety nie zawsze działa tak,
> jak powinno. Może odmawiać współpracy z niektórymi typami kart, więc
> wypróbuj przed bezzwrotnym zakupem.

    Właśnie w tym problem - wypróbować nie da rady, bo komp siostrzyczki
stoi w drugim krańcu Polski, a sprzęt muszę załatwić, zanim tam pojadę. Tak
sobie myślę, że na wypadek, gdyby zewnętrzna grafa nie poszła na k7vm4, to
skombinuję jeszcze płytę - jakiegoś AsRocka, czy coś z tanszych Gigabytów i
nie będę się siłował.

> Ja bym dołożył pamięci, do 512 MB.

    A to też. ;) Ale później, teraz jest zapotrzebowanie na przeniesienie
divx'ów z monitora na sporo większy ekran ;)

--
Pozdrawiam,
MD