Re: [obudowa] Jeśli nie Chieftec to co?

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 23:41:34 MET

"czubcia" <czubcia@poczta.onet.pl> napisal (-a):

> Wejdz na strone chiefteka, tam jest sklep netowy angela,
> siedziba chyba przy powstańców śląskich, mają te obudowy w
> ofercie, można do nich podejść i kupić/pomacać na miejscu.
> Przynajmniej telefonicznie mnie o tym zapewniali.

no właśnie tam oglądałem Chiefteki (BTW - bardzo fajny sklep,
mnóstwo rzeczy dla modderów i nie tylko) i mieli tylko Chiefteca
i enlighta jakiegoś. No i cooler master-y, ale te mnie raczej
nie interesują.

Lian Li się były skończyły :/

pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |