Re: LCD z DVI - jakie modele najtansze?

Autor: <lev_at_k>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 23:02:11 MET

arctic wrote:

> Jakie modele posiadaja to zlacze - chodzi o
> jakies najtansze modele oraz czy warto wyrzucac pieniadze na taki monitorek
> czy lepiej kupic cos na analogu?

Wszystko jak zwykle zależy od tego ile tych pieniędzy masz "do
wyrzucenia" ;-) Ja osobiście nie miałem wątpliwości przechodząc na DVI -
tak ostrego obrazu i nasyconych kolorków na panelu wcześniej nie miałem
okazji doświadczyć..
BTW - jeśli "celujesz" w segment najtańszych paneli (czyt. tych gdzie
najbardziej producent oszczędził na jakości podzespołów, w tym
"przetworniku" A/D przy złączu D-Sub) różnica jakości obrazu będzie
prawdopodobnie /drastyczna/ na korzyść złącza cyfrowego własnie. Dużo
większa w kazdym razie niż przy droższym sprzęcie..

> Dzieki!
> MIchal

Pozdrawiam & powodzenia z zakupem