Re: Jak skasować bezpowrotnie juz usunięte dane ... ?

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 22:59:02 MET

W każdym wypadku wystarczy zastosować się do poniższej procedury:

1. Zrób format dysku
2. Wgraj na niego do pełna inne jakiekolwiek dane
3. Ponownie formatuj dysk.
Po tym już żadną siłą nie odzyskasz tego co było na początku.

Nie wiem dokładnie jak się ma sprawa jeśli nie chcesz formatować dysku.
Generalnie o to chodzi, żeby po skasowaniu danych, których nie chcesz, żeby
ktoś odzyskał, nagrać na ich fizycznie zajmowane miejsce na dysku inne dane.
Czyli, po skasowaniu plików z dysku zapełnić go na maksa innymi danymi, a
póżniej je wywalić... To powinno zadziałać, choć nie mam pewności, że na
100% tak jak w przypadku z formatem dysku.

nnowy