Re: Radeon - mon amour

Autor: Max <max.el_at_interia.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 22:31:58 MET

Buchter nabazgrał:

> 3)czy dużo lepszy jest Radeon9800XT (ew.R.9700pro) od GeCube R.9550
> Extreme

...co innego testy i rankingi, a co innego doświadczenia braci
komputerowej. Pierwsze znam, lecz chodzą słuchy o nieoczekiwanej zgoła
wydajności Radeona 9550 Extreme, dorównującej karcie R. 9800XT. Rad bym
skonfrontować je z praktyką. Tak więc pytanie kierowałem raczej do
fascynatów kart graf, a nie do "pogugluwaczy". Kto ma coś do
powiedzenia, ten powie, kto nie ma - lepiej niech nie mówi nic.
Max.