Re: Częstotliwość pamięci

Autor: Olo <maciej774_at_wp.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 22:07:45 MET

> Nie ma takiej możliwości, bo też nie ma takich pamięci.
> Taki PC3200 czyli DDR 400 chodzą na 200MHz.

Wiem wiem, dzieki za poprawienie.

Ustawienia pamieci mam BySPD, czyli dzialanie synchroniczne, ale pokazuje
200MHz. Jak zmienie tylko pamiec, to komputer nie startuje.
Dzisiaj podkrecilem FSB ze 166MHz na 200MHz i napięcie z 1.6 na 1.8 i
problem sam sie rozwiazal.
Max. temp. to 55*C.
Chcialem inaczej, ale nie narzekam.