Re: Jak wprowadzic monitor w stan uspienia ??

Autor: thegt <thegt_at_CUTMEm-net.arbornet.org>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 20:34:42 MET

Użytkownik "garibaldii" <garibaldii@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:coicm0$3sf$1@inews.gazeta.pl...
> Jak w temacie.. Czesto wychodze w domu i nie chce za kazdym razem wylaczac
> monitora... mam 19 cali i jak wlaczam to caly az "podskakuje". Czy jest
> jakis skrot klawiszowy by wywolac uspienie monitora nie czekajac az sam
> windows go wylaczy ??/ Albo jak wlaczyc wygasacz .. choc wole to pierwsze
> rowzwiazanie

hmm... nom napisalem kiedys taki programik w C na szybko bo mi sie switch
urwal i sie nie dalo zgasic monitora;)... Moze ci sie przyda:

http://m-net.arbornet.org/~thegt/monitor.zip

jest to programik dosowy, masz dostep przez menu, ale lepiej jak sobie dasz
wlasciwosci => program i dopiszesz do wiersza polecen off
gdyby off dzialal dziwnie (monitor sie wylacza ale skacza jakies paski po
ekranie) to wpisz standby zamiast off

pozdrawiam