cichy pecet.

Autor: katarynka <katarynka979_at_wp.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 20:15:58 MET

witam,

temat pewnie walkowany byl na wszystkie mozliwe sposoby... tym lepiej- moze
dostane dokladniejsza i szybsza odpowiedz.

mam w pracy komputer dell'a i bardzo spodobalo mi sie to, ze dziala on
zupelnie bezglosnie. pracy dysku w ogole nie slychac, wentylatorow tez
rpaktycznie nie. patrzylem w sklepie- taki sam zestaw kosztuje okolo 2000 zl
(pentium 4 2.4 ghz 512 ramu).

jestem ciekaw z jakich podzespolow skladany byl ten komputer? jest to z
pewnoscia konstrukcja oparta o standard micro atx (obudowa desktop, mala).
czy to normalne, ze na pentiumach wiatraki sa ciche, czy moze obudowa
wszystko wycisza? ja mam athlona, wiatrak od wersji box, niezbyt szczelna
obudowe i wszystko strasznie halasuje- trudno film w nocy ogladac.

ciekawi mnie tez fakt, ze w tym dellu jest bezglosny wiatraczek w zasilaczu.
jaki kupic zasilacz, ktory bylby jak najmniej slyszalny i mozliwie tani?
zaznaczam, ze caly zestaw, jaki chce sobie zlozyc bedzie sluzyl wylacznie do
internetu i ogladania filmow- nie potrzebuje mocnej grafiki (moze byc
zintegrowana na plycie nawet), wystarczy mi 512 ramu...

do swojego nowego kompa kupilem juz dysk twardy. barracuda 80 gb, st380011A.
czy to dobry model, jezeli chodzi o glosnosc dzialania?

no i to tyle. dysk, zasilacz i wiatrak na procesorze- tylko te trzy rzeczy
beda u mnie halasowac...

pozdrawiam,
katarynka979@wp.pl