Re: prosba o ocene zestawu

Autor: czubcia <czubcia_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 19:11:27 MET

Użytkownik "Solar" napisał w wiadomości
news:coi8d8$b3v$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Pamięć RAM GeIL 2 x 256MB PC-400 CL2.5 416.00

Naprawde uważacie że aż takie pamięci tu potrzebne? A Kingston 2x256 CL3 na
dualu za 330 zł nie wystarczy?

> Procesor AMD Sempron 2400+ BOX
> zawiera: wentylator procesora 280.00

Dobry wentylator, ustawisz procesor na fsb 200, przy tym mnożniku bedzie
całkiem nieżle. Zrezygnowałbym z boxowego.

> Obudowa Modecom Enjoy - czarna - 350W 209.00

Płyty Asusa rozpoznają czy podłączyłeś mikrofon i słuchawki do płyty głównej
czy do panelu audio. Z opisu tej obudowy niewiele wynika, ale domyslam się
że tej funcji nie uda Ci się uruchomić na tym właśnie panelu. Coś mi na
zdjeciach za mało kabli wychodzi.

--
Pozdrawiam
czubcia