budowa karty dźwiękowej

Autor: Adagio <witkowski_at_hot.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 17:42:15 MET

Witam Szanownych Grupowiczów!

Nie jestem pewien, czy dobrze trafiłem, więc jeśli rozminąłem się z tematem
grupy, to przepraszam.
Interesuje mnie budowa komputerowej karty dźwiękowej Soundblaster Audigy lub
Live. Bardzo bym prosił, jeżeli ktoś z Was wie, o podanie adresów stron www,
na których są jakieś schematy, opisy, etc... Zagadnienie to jest mi
potrzebne do pracy dyplomowej, więc proszę o poważne potraktowanie sprawy,
choć każde wskazówki będą mile widziane :-) Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam,
A.D.A.G.I.O.: Artificial Digital Android Generated for Infiltration and
Observation