Toshiba Recovery DVD

Autor: topek <topek-spamerzy-to-cienkie-bolki_at_post.pl-mowilem-ze-bolki>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 17:08:53 MET

Witam,
nabylem laptopa Toshiba M30 i jest tam dostepna plyta: Toshiba Recovery
DVD. Jest na tej plycie miedzy innymi instalka WINXP. Czy ktos z was
kupil ostatnio moze takiego laptopa w PL i moglby mi ta plytke
przepalic? Dysponuje czyms takim, ale w jezyku niemieckim :) Wiec jako
Gegenleistung moge komus germanska przepalic :) Oczywiscie wszelkie
koszta (nosnik, wyslanie + na piwo) pokrywam ja.

Albo moze ktos wie gdzie to mozna znalezc?

--
topek-> jak zawsze pozdrawiajacy
"dopchamy wreszcie w ktoryms tam roku,