Re: [obudowa] Jeśli nie Chieftec to co?

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 17:08:18 MET

".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> wrote in
news:coi507$nnu$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Oglądałem kilka modecomów i nędza. Cieniutka, drżąca po lekkim
> stuknięciu blacha
o, to lipa :(

> , plastik jakiś taki błyszczący, design... hm...
> wiejski. ;)
to zależy od modelu, niektóre to faktycznie jak z remizy. Ale można znaleźć
ze 2 - 3 normalne modele

> No i do tego mało miejsc na wentylatory, małe wymiary...
> Imho nie ma porównania z Chieftecami.

No to jest dla mnie szczególnie ważne... Wielkość i dużo miejsca na
wentyle.

> Imho jak nie odpowiada Chieftec, to warto zainteresować się
> np. Casetekami lub Antecami. Nawet się zastanawiam, czy nie
> zamienić swojego Chiefteca TX-10-SLD na Caseteka CS-1018B...

Antecami interesowałem się pobieżnie, podobne bardzo do Chiefteców. Ale
Casetek-a nie brałem pod uwagę, warto rozważyć :) Gdzie to sprzedają i po
ile?

pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |