Re: [obudowa] Jeśli nie Chieftec to co?

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 17:03:22 MET

"PSYLO" <psylo NoSZPAM @ o2.pl> wrote in
news:coi0d5$79a$1@inews.gazeta.pl:

> A może coś takiego -
> http://barwkomp.pl/index2.php?id2=menu_prod&id3=sek_opis&kod_p=OBLIANLI
> PC7&kat=&pkat=
>
> Jakościowo super.

a o tym już czytałem. Zdaje się, że na tomshardware jest przegląd obudów i
właśnie tam zwróciłem na to uwagę - totalnie inna konstrukcja budy, ale
wydaje się być przemyślana i z sensem (jeżeli to ten sam model). Wszystko
"do góry nogami" przewrócone ;)

Niestety nie mam chyba tutaj na miejscu (Wrocław) a jednak wolałbym
sprawdzić organoleptycznie :]

pzdr

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |