instalator win

Autor: mln <mlnmln_at_wp.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 08:56:28 MET

Odkad zmienilem plyte glowna na Asusa, mam problem z
uruchomieniem pod dosem instalatora win98se.
Po probie otworzenia pliku setup.exe ekran "czarnieje" i
taki juz zostaje. Co ciekawe, skandisk, scanreg dzialaja normalnie.
Efekt taki sam jest (czarny ekran > nic sie nie dzieje) gdy probuje
uzyskac liste parametrow wpisujac setup/?.
Problem ten mam takze na drugiej plycie Asusa, ktora
aktualnie posiadam (A7V880). Dane na plycie z instalatorem
nie sa uszkodzone, sprawdzalem wiele kopii.
Dodam jeszcze, ze instalatora mozna bylo bezproblemowo
odpalic z poziomu juz zainstalowanego systemu.

Dziekuje za kazda pomoc