Re: Sieć domowa w WinXP

Autor: Zbyszek Misiewicz <dune_at_USUN-TO.panda.bg.univ.gda.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 08:03:03 MET

Usenet-szkodnik *Filip Drunkenstein*, z uporem wartym lepszej sprawy
wklepał, a w sekrecie Wam powiem, że było to *11/3/2004 5:43 PM*:
> wtyczek powkładać. O ile srętka to pewnie RJ45 (wtedy polecałbym gotowy
> kabel), kabelek UTP natomiast można spokujnie zmontowac samemu - mi sie
Oj, znowu się zaraz będziesz kajał strasznie... Przeczytaj to, co
napisałeś :/
Schemat połączeń kabelków skrosowanych (i nie) można znaleźć tu:
http://www.hardwarebook.net/cable/network/ethernet10basetcrossover.html
http://www.hardwarebook.net/cable/network/ethernet10basetstraightthru.html

Pozdrawiam,

--