W jaki sposob?

Autor: sagsurfer <jozef.saganowski(aspam)_at_verizon.net>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 01:50:39 MET

Witam szanownych grupowiczow,przepraszam ze tak odrazu do sedna sprawy,
otuz przy probie sformatowania dysku "C",otrzymuje komunikat - nie mozesz
sformatowac sieciowego dysku,
musze tu nadmienic ze mam dysk zewnetrzny podpiety do laptopa , a sluzy mi
za magazyn najwazniejszych moich plikow.
W momencie proby formatowania dysk ten byl odpiety fizycznie , tzn, nie byl
podlaczony zupelnie do kompa.
Co musze i gdzie przestawic aby moc sformatowac mij dysk C.
Za wszelkie info z gory dzieki
Ps. piszac do mnie na e-mail wyczysc z adresu wszystkoa lacznie z nawiasami