Re: Czy wiatrak od Athlona XP pasuje do Athlona 900 ?

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 23:31:58 MET

> A czy Athlon 900 generuje więcej ciepełka niż np. Athlon XP

kurna chlopie, jak masz takie watpliwosci, to kto ci pozwala komputery
"naprawiac" ? wez uzyj google (byla gdzies tabelka z poborem mocy przez
przerozne procesory) albo uzyj glowy i policz przyblizona moc
(zakladajac ze procesory maja podobna liczbe elementow) - moc jest
wprost proporcjonalna do Mhz i do kwadratu napiecia zasilania...

--
Bartlomiej Kuzniewski   tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319