Re: P133 MMX? i filmy DivX, VviD

Autor: Sławomir Kawała <slwkk_at_alternatywa.net>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 22:17:02 MET

On Wed, 03 Nov 2004 22:04:10 +0100
akanid <akanid@bezspamowania.poczta.fm> wrote:

> Kolega twierdzi ze ma procesor p133 MMX. ja o takim nie slyszalem ze
> istnieje. tzn nie wirze do konca bo rozne plotki istnmieja. ponoc
> takie procki byly w lapropach.

Hehe lool... ach Wy tjuningowcy ;) Byly i p133 i p100, p90 i p75, ze nie
wspomne o p66 czy p60 ;> Co najwazniejsze nie byly to jakies dziwolagi
tylko procki montowane w standardowych pc.

> ale do rzeczy zalozmy ze ma 133mmx
> nawet underclockowane 166 bo mu wiecej plyta chyba nie pociagnie. i
> teraz chlopak chce ogladac filmy na tym sprzecie.

Nie jest mozliwe plynne odtwarzanie filmow kodowanych divx, xvid or
sth.. nie wazne jakiego OS-a uzyjesz. Niech Twoj kolega zapomni w ogole.
Zeby mu filmy bez zajakniecia chodzily potrzebuje cos kolo 600mhz
(pojdzie cokolwiek i na PII233 / i celku 300, ale niektore filmidla beda
'skakac').

--
pozdr. Slawek
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net