Re: notebook, jako monitor

Autor: Alek <mariusz___at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 21:36:36 MET

> Raczej nie (chyba, że laptop ma taką opcję).
> Ewentualnie jeśli są połączone siecią to zrobić "pulpit zdalny"

Tu raczej nie może być mowy o podłączeniu w sieć. Komp stacjonarny wogóle by
nie miał swojego monitora. Chodzi o to mam laptopa (no jescze nie mam, ale
przymierzam się do zakupu), ktoś mi przynosi samą "skrzynkę" ze
stacjonarnego komputera, no i żeby coś zrobić na tym komputerze muszę go
podłączyć do monitra, a takowego nie ma, więc czy dało by się jakoś
wykorzystać do tego celu właśnie laptopa.
Może trochę wyjaśniłem o co mi chodzi.

> Pozdrawiam
> Virus_7

dzięki