Re: "Zawieszająca się" myszka

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.neostrada.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 21:33:38 MET

"Rocco" <rocco@wp.pl> wrote in message news:cmaqi2$kkr$1@news.onet.pl...

Ciekawa ksywa. Kojarzy mi się z pewnym filmem ściągniętym z netu. Akcja
toczyła się gdzieś na nowym świecie, nawet miejscami straż miejską był
widać...

> Mam zainstalowany system WinXP Pro i... myszkę optyczną Media-Tech. Od
> pewnego czsu (okolo 2 tygodnie) podczas pracy przy komputerze wspomnianą
> myszką co kilkanaście sekund myszka "staje mi" jakgdyby na pare sekund
> (okolo 1,5 sekundy) unieruchamia sie po czym jest wszytsko okey i tak
> wkolko.
> Jaka moze byc przyczyna. Czy moze to miec cos wspolnego z wentylatorem
> ktory
> tez od pewnego czasu zaczyna mi glosniej halasowac.

Spotykałem się z podobnymi problemami. Bywało że winę ponosiło
oprogramowanie, czasem sterownik do sprzętu. Aby wykluczyć problem samego
sprzętu, uruchom kompa w trybie awaryjnym. W trybie tym mysz powinna działać
poprawnie.