Re: Dysk, glosnosc, gwarancja

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 20:59:56 MET
Message-ID: <cmbd4o$mrk$1@news.mm.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

PePe_M napisał(a):

> Jak to wyglada w praktyce, probowal ktos z was reklamowac dysk z powodu
> tego, ze glosno chodzi??

Nie masz szans uzyskać wymiany w ramach gwarancji, "bo dysk jest
głośny". Musiał by wybitnie głośno pracować w porównaniu do innych
dysków tego samego modelu żeby uznano to za uszkodzenie. Jeśli ten typ
tak ma to wiedziałeś co kupujesz. Zawsze możesz poprosić sprzedawce o
podłączenie dysku do komputera i sobie go posłuchać przed zakupem.

Polecam kupować w sklepach gdzie dba się o klienta nawet gdy już kupił.
Znam taką jedną sieć sklepów, że gdy w ciągu trzech miesięcy od zakupu
stwierdzisz, że dysk działa za głośno i chcesz lepszy to bez mrugnięcia
okiem zabierają dysk, dopłacasz do lepszego i dostajesz ten lepszy. Może
lepszy to złe określenie bo chodzi tu głównie o droższy. Ta zasada
obowiązuje na wszystkie podzespoły komputerowe. W drugą stronę to nie
działa. A nazwy sieci sklepów nie podam żeby nie być posądzonym o
spamowanie grupy (ew. na priv).
Received on Wed Nov 3 21:05:21 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 03 Nov 2004 - 21:51:07 MET