Konwersja DVD z NTSC na PAL lub odwrotnie

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 19:32:44 MET

Czy istnieje jakiś software do obróbki filmów który moze
uzyc jako materialu Lródlowego DVD nagranego w PAL, dac
szanse przerobic ten material na NTSC i nagrac DVD w NTSC?

Mam w domu plyte DVD wydaną przez National Geografic w PAL
i nie ma tu problemu, bo mój DVD umie przetworzyc ten sygnal
dla TV pracującego w innym systemie, ale chcialem pozyczyc
ją koledze który ma stare DVD panasonika które pracuje tylko
w NTSC i po prostu nie czyta tej plyty - kropka.
Pomyślalem sobie, ze skoro moje DVD (Philips DVP642) potrafi
przelknąc plyte DVD nagraną w PAL i wypluc z siebie NTSC
dla telewizora to musi byc jakiś podobny sposób na peceta...
Czy ktoś sie orientuje?