Re: WinXP i problem z "ł"

Autor: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <grzybrzy_at_op.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 18:01:07 MET

> Tu nie ma co znac. Trzeba pomyslec i sposob sie znajdzie. (mogl przeciez
> skopiowac z czegokolwiek :o) )

Powaga zabija !!
Kurzce, gdyby wszyscy myśleli, to Ty i ja pewnie nie mielibyśmy pracy :-D

Zrozum, że niektórzy (niektóre) używają kompa tylko jako narzędzia. I
taka dygresja:
Mam jeszcze drugi fach (technik obróbki skrawaniem) oprócz
informatycznego. Po co gościowi, który wymiania tylko detale na frezarce
obwiedniowej jest potrzebna wiedza na temat konstrukcji tego freza. Po
to mam mjastar , aby miał się kogo zapytać. Z tym że majster czasem jet
na chorobowym... Trochę wyrozumiałości.

Pozdrawiam
G.B.