Re: mini komputerek - jak kosztowo to wyglada?

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 17:53:14 MET

Uzytkownik "Sławomir Kawała" <slwkk@alternatywa.net> napisal w wiadomosci
news:20041031151522.28f532dc@slwkk_desk...
> Potrzebuje zminitaryzowanego komputerka. Cos w stylu: P166-200, 64ram,
> 3xsieciowka, jako dysk karta cf 64mb. Z jakim kosztem nalezy sie liczyc
> ? Zalezy mi na tym, zeby to bylo male.

pomijajac koszt karty CF, to jak sie dobrze rozejrzysz to zmiescisz sie w 50
zeta (sieciówki: 3x10 zeta + 20 reszta) bez monitora of korz... wlasnie
zlozylem takie "cós" ze zlomu z gieldy elektronicznej dalem wlasnie 20 zeta
i dostalem jeszcze sledzie i dysk 265MB gratis ;-). Bede sprzedawal na
poczatku 2005roku, bo kupilem jako ciekawostke przyrodnicza. Jak nie
znajdziesz do tego czasu to daj znac - jakos sie dogadamy :D

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***