Re: Ciekawe pytanie

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 16:57:48 MET

Mariusz wrote:
> Zakładając, że przez 30% czasu masz wyłączony monitor to z pewnościa
> mniej. Bez monka myślę 40-50W pociągnie.

Słucham? Robiący coś w tle komputer klasy Athlon/P3 sam pobiera podczas
pracy pewnie jakieś ~100W (silny i obciążony spokojnie pociągnie i
drukrotnie więcej). Zakłądając, że sprawność zasilacza bez PFC wynosi 60%,
można przyjąć, że komputer bez monitora pobiera 200-400W energii.
Oczywiście nie liczę monitora - to dodatkowe 50 (LCD) - 150W.

k,