I co dalej z nagrywarkami ??? co po DVD ???

Autor: Yogiii <Zeun_at_gazeta.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 16:48:06 MET

Witam
od jakiegos czasu dreczy mnie pytanie co dalej z nagrywarkami
chodzi mi o to ze nagrywarki DVD osiagnely juz max tzn jedyne co
pozostalo producentom to jedynie zwiekszenie predkosci zapisu
plytek DVDRW z x4 do x16 i ewentualnie zwiekszenie predkosci
DVD-DL i to koniec bo predkosc speed 16x to wszystko co mozna
w tej kwesti zrobic ( odtwarzacze wiekszej nix 16x nie mialy )
czy ktos wiec co dalej ?????????
sam ma nagrywarke Nec 2500a i nie zamierzam jej zmieniac
( no chyba ze plytki DL potanieja do max 10zl )

jestem ciekawy kiedy wejdzie Blue Ray a moze cos jeszcze innego
moze ktos z was sie tym interesowa co dalej

chetnie poslucham waszych opini i pomyslow na ten temat

--
Pozdrawiam
Yogiii [ Robert H. ]