Re: dysk twardy IBM Deskstar

Autor: Marcin <mziel_at_szczecin.home.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 16:41:06 MET

Użytkownik "_teddy_" napisał w wiadomości
> zasilacz :))
>
> przepraszam, nie moglem sie powstrzymac :DDD

Co to znaczy? Dysk do kasacji idzie? Podłączyłem ten dysk do innego (swojego
= wypasionego) PCta i dalej nic. Tzn. nie całkiem nic bo jak w BIOSie dałem
autodetect to go wykrył tylko że w trybie 16-bitowym. Zapisałem ustawienia i
włączyłem swój system żeby przeskanować przed wirusami i SCANDISKiem.
Wirusów nie ma. CHKDSK wykazuje 16 KB w uszkodzonych sektorach czyli tyle
ile wykazało do momentu zwieszenia PCta. Może zrobię jeszcze kopię partycji
i spróbuję go na nowo formatnąć. Tylko dlaczego nie wykrywa trybu
32bitowego? Co prawda i tak będzie działał na sprzęcie starym (celeron 300,
kabel 40-pinowy).

Pzdr.
Marcin