Re: applebred vs sempron vs barton

Autor: Bartosz Śmigaj :: Bhaarth <smigaj_at_post.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 10:05:22 MET

On 2 Nov 2004 22:33:32 GMT, Andre wrote:

> eee chyba przesadzasz... ja co prawda mam plyte gigabyte'a ktora ponoc
> zawyza temp i do tego podmioslem 5% vcore ale na duronie 1.6@1.75 mam w
> idle 52-54 a stress dochodzi do 65. to raczej ja mam sie czym martwic
> (ale tego nie robie :)

Nie no zle nie jest. Wprawie niestety sa to pomiary z biosu/mbm ale
chyba nie jest zle.

Dodam tylko, ze to 9x255 da sie wyciagnac na Vcore=1.8V a moze i
mniejszym. Robilem proby z biosem z CPC=on ale tam co dziwne, nie udalo
mi sie ustabilizowac tego nawet przy FSB=240Mhz i w sumie wydajnosc
robila sie juz nizsza. No ale w sumie mam tylko hynixy:/

--
 .: Bartosz Śmigaj :: Bhaarth
 .: mail :: smigaj@post.pl