Re: Pamięc operacyjna

Autor: Paweł Chrobak <beefens-antyspam-_at_o2.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 09:52:08 MET

> Mam takie pytanie, czy zwiększenie pamięci operacyjnej o jedną kość DDRAMU
> 256 MB przyspieszy działanie kompa??Chodzi oto czy szybkosc działania
> systemu i programów bedzie widoczna czy raczej znikoma??? Teraz mam 256MB
> pamieci operacyjnej,system xp i procka pIV 2,0GHz. Czy jest sens kupic
> jeszcze 256 i czy bedzie dzialac szybciej??

Zależy co robisz na tym kompie , jeśli np. używasz tylko kalkulatora ;)
to różnicy prędkości nie zauważysz.

A tak poważnie raczej / lepiej kup, napewno twój HDD troche odetchnie,
jeśli używsz Photoshopa itp. to jemu też to pomoże.

Z kolei w takich kwestiach jak prędkość kodowania np. Zipowania,
konwersji wav - mp3 albo kodowania video np. w MemoriesOnTV
różnicy już nie zobaczysz "gołym okiem", bo te programy po prostu nie
są mocno pamięciożerne