Czy warto kupic ta karte dzwiek?

Autor: t3ch <mojnick_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 23:06:25 MET

Mam SB 128 PCI, ale wejscia juz sa tak zuzyte ze lekki ruch kabelka i jakies
trzaski w glosnikach. Poza tym juz mi ona nie do konca sluzy.
Chce kupic karte ktora bedzie mi sluzyc do sluchania muzyczki, nagrywania dzwieku
z karty oraz do prowadzenia jakichs tam czasami imprezek z dodatkiem mikrofonu :)
No i karte musi miec mocny wzmacniacz czy jak to tam sie nazywa bo juz natrafilem
na takie na ktorych moj mikrofon (estradowy) jest za cicho :/ W SB128 akurat nie
narzekam, ale kiedys mialem pozyczony 5.1Live i bylo jeszcze lepiej niz tu.
Jesli chodzi o nagrywanie dzwieku z karty, to 5.1Live podobno miala fabryczna
wade, po pewnym czasie nagrywania byly szumy (gdyby nie to, bym ja kupil bo
wystarczala mi w zupelnosci). I jeszcze jeden warunek zeby miala mozliwosc dodania
jakiegos echa do mikrofonu czy jakichs innych efektow (to sie chyba efekty EAX
teraz nazywa ;)). Myslalem nad kupnem tej karty:

http://allegro.pl/show_item.php?item=34186239

tylko nie wiem co w niej takiego super ze az tyle kosztuje :) i czy wykorzystalbym
w ogole te "dodatki" za ktore sie placi. Czy jest duza roznica miedzy 5.1Live a ta
karta z allegro? poniewaz 5.1Live mi wystarczala w zupelnosci, tyle ze miala wade
i mi szumiala po pewnym czasie nagrywania dzwieku (sterowniki zmieniane
wielokrotnie).

I jeszcze jedno, tylko nie wiem czy takie karty sa w cenach do 100-150zl, zeby
byla mozliwosc poddaniu efektom EAX tylko jednego urzadzenia (np. mikrofon).
Chodzi mi zeby echo bylo w czasie rzeczywistym na mikrofonie, a muzyka nie miala
echa i byla bez efektow.
Dzieki za wszystkie odpowiedzi

Pozdrawiam
Piotrek