Re: Ciągłe resety kompa

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 22:50:19 MET

2 Nov 2004 21:05:11 +0100, na pl.comp.pecet, Marcin Krolik napisał(a):

> WIN XP Pro, ale system jest czysty. Jak napisałem wcześniej. Samo kopiowanie -
> jest ok, samo skanowanie - jest ok. Te dwie rzczy - reset. Odłacze jeden z
> dysków - problemu nie ma.
> Pozdrawiam

Takie problemy z tego co pamiętam były tu wałkowane nie raz
i nie dwa; różni ludzie różne przyczyny podawali
(felerny RAM, za słaby zasilacz itd itp).
Ja miałem zdaje się dokładnie takie same historie jak TY-
- resety przy kopiowaniu pliku. U mnie pojawiały się
też z niczego- tak sobie reset i już.
Problem zniknął po... zainstalowaniu najnowszych
sterowników do dźwięku i odinstalowaniu programu
(załączonego na cd z płytą główną- MSI) do mierzenia
temperatury na procku.
Tak mi się komp resetował chyba przez rok!
Po tych dwóch ww czynnościach ani razu;
tak więc proponuję sprawdzić wszystkie stery,
a najlepiej... po resecie- będziesz pewnie
miał okienko: "system odzyskał sprawność" itd
Daj mu 'wyślij' a Microsoft pokaże Ci,
które stery są spieprzone. Ja tak zrobiłem,
odinstalowałem, zaktualizowałem
i koniec resetów!

PS- teraz znowu mi się resetuje :-) Tym razem
chodzi o stery (najnowsze) od modemu isdn elcon
w dialogu; i nic nie poradzę... ale Ty pewnie
nie masz tego szmelcu więc wybrniesz

pozdro