Re: Zasilanie lampy ekranu laptopa.

Autor: Artur Marianski <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 22:26:42 MET

W artykule cm8tcn$jta$1@phone.provider.pl,
niejaki(a): Paszczak z adresu <szczapak@huga.pl> napisał(a):

> Chyba chciałeś napisać 1-2mA? Gdyby taki inwerter miał wydajność
> 1-2A, to miałbyś krzesło elektryczne jak nic :)
>
> P.

Uwierz mi, zajmuje sie tym na codzien i nie raz zmienialem bezpiecznik. Jak
najbardziej mowie o amperach. Uwierz mi rownierz, ze potrafi sie on spalic,
nawet nie od zwarcia, tylko od normalnej pracy, wiec takie prady tam niej
wiecej plyna.
A krzesla elektrycznego nie mialem, bo rezystancja mojego ciala jest
duuuuuuzo wieksza niz tej swietlowki, wiec i prad odpowiednio mniejszy
przeplynal.

Pozdrawiam.

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *