GA-8I865PG Gigabyte - PROBLEM Z SAMOWŁĄCZANIEM POMOCY!!!

Autor: <p.muras_at_>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 22:08:41 MET

Pomóżcie bo nie wiem co robić, prowadzę sklep i sprzedałem kilka kompów z
tą płytą wszystkie mają ten sam problem, przy myszach optycznych
nie wyłącza sie zasilanie portu PS/2 i komputer bardzo często sam się
wzbudza.
Jako że jak mówiłem złożyłem kilka kompów na tej płycie we wszystkich
wystepuje to samo. W serwisie gigabyta powiedzieli mi że płyty
są w 100% sprawne, ręce opadają nie mam pojecia co z tym zrobić.
Podejrzewam ze skoro u mnie w 3 egzemlarzach było to samo to może u
kogos tez sie to zdażyło i sobie poradził.
Z góry dziękuje i pozdrawiam
                                       sx_