P3B-8 / P6BAT-A+ / 661VS131

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 20:45:08 MET

Witam.

Mam ja sobie takie wlasnie 3 plyty.

Chce z nich zrobic jakis server plikowy, alboco - sam jeszcze nie wiem :-)

Chcialbym zostawic sobie najlepsza, a reszte oddac - wiec pytanie mam:

ktora z nich jest najlepsza? Potrafi obsluzyc najwyzsze "zegarowo"
procesory? Najwieksza ilosc ramu? Ktora z nich jest najstabilniejsza? I
czy ktos pracowal na jakiejs albo kilku z nich dlugo?

661VS131 jest malenka i obsluguje do 1024RAM'u, ale nie wiem co to za
firma (Shuttle?) i ma tylko Slot1.
P6BAT-A+ obsluguje tylko 384RAM'u ale mozna w nia wsadzac procki przy
FSB100 do 850MHz oraz te na PPGA do 533MHz.
Z kolei P3B-F to Asus, ktorego lubie, ale ma znow tylko Slot1
(przejsciowka?...).

Po prostu nie wiem co wybrac :-?
Na razie upchne a ktoras z nich PII 300 (slot1)albo Celka 500 (ppga) i
128+32 ramu (to mam pod reka) - zobaczymy co potem.

Mam jeszcze jakas plyte pod super7 z K6-2/300, ale to chyba bez sensu - o
wiele mniejsze mozliwosci rozbudowy.

Pomysly ktora mam sobie zostawic? Tylko jedna :-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055