>> do sklepu i MUSZA Ci wymienic towar. A jak nie to postrasz ich sadem
>> konsumenckim...
przeciesz napisał że zapłacił za to co ma, a tu odrazu sądy, wina
kupującego w 100%, żeby przyszedł po tygodniu góra,
tez kupię sprzet dostanę ciut coś innego co zamawiałem odbiorę i zapłacę za
to co dostaje, a jak wyjdzie jakiś nowy model to poprostu wymienię, a moją
używke dostanie ktoś inny co?
moim zdaniem próbować się dogadać w sklepie kulturalnie, wcale nie muszą
wymieniać i nie miej do nich żalu jak tego nie zrobią, bo to może świadczyć
że myślą o innych klientach też, chyba że chcą pozyskać klienta na "stałe" i
pójdą na propozycje Twoją
pozdrówka
Received on Tue Nov 2 20:25:18 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 02 Nov 2004 - 20:51:01 MET