Re: zip problem z rozpakowaniem

Autor: Wojciech Kulasa <fingolfin_at_o2.wytnijto.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 19:38:20 MET

"KILu" <kilu@psxextreme.pl> wrote:

> Jeśli w archiwum nie ma danych naprawczych (a prawdopodobnie nie ma), to
> prawdopodobnie będziesz musiał ściągnąć plik od nowa.

Format zip nie przewiduje zamieszczania danych npaprawczych, to wynalazek
pozniejszy. Nazwa archiwum sugeruje, ze jest to jeden skompresowany plik -
w takim wypadku szkoda sobie glowe zawracac, bo nawet odzyskany plik
mialby bledy. Do wydlubywania plikow z archiwow zip sluzy pkzipfix.exe
dostepny w paczce z oryginalnym pkzipem.

--
.. Wojciech Kulasa [Fingolfin] .................... fingolfin(@)o2.pl ..
.. http://fingolfin.cjb.net .................. RPG famous last words: ..