Jak wyjmować procesor INTEL Box z podstawki socket478?

Autor: >> shap <shap_at_o2.usun.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 19:21:01 MET

Niedawno byłem zmuszony wyjąć procesor Intel z oryginalnym radiatorem z
podstawki S478. Proseor juz chodził kilka miesięcy. Zauwazyłem, że przy
ściąganiu radiatora (4 plastikowe zaczepy)... procesor wysunął się z
podstawki bez zwolnienia dźwigni do mocowania samego procesora do
podstawki... Po prostu radiator tak mocno przykleił sie do procesora, że sam
procek "wyszarpywany" jest z podstawki... Troche przeraziłem się... ;-(
Miałem dwa takie komputery i dwie takie same przygody... Rodzi się pytanie,
jak profesionalnie wyjąć oryginalny prosesor Intela z podstawki 478, żeby
nie uszkodzić nóżki cpu, podstawkę...?
pozdrowienia, shap