Regulacja głośności

Autor: Marek Cyran <mrkc_at_o2.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 17:46:34 MET

Kilka dni temu zauważyłem w moim komputerze coś takiego: gdy kliknę ikonkę
regulacji głośności w pasku zadań pojawia się oczywiście suwak. Dawniej, gdy
dosunąłem go do skrajnego położenia odzywał się w głośnikach dźwięk systemu
Windows. Teraz jak tylko przesunę suwak w dowolne położenie (nawet jak go
tylko nacisnę i nigdzie nie przesunę) odzywa się dźwięk, ale z głośnika
wewnętrznego z komputera. Cała reszta w komputerze chodzi w porządku, tylko
z tą regulacją coś się przestawiło. Co zrobić, żeby wszystko wróciło do
stanu pierwotnego (wpisy w rejestrze etc.)?

Serdecznie pozdrawiam

Marek